MINI TRAMPOLIN

Mini Trampolin je trening u kojem ćete sagorijeti preko 600cal u 60 min.

Trening visokog aerobnog inteziteta je jedan od zabavnih načina treniranja.

Vježbanje na elastičnoj podlozi mini trampolina, promjera jedan metar, jedan je od novijih oblika vježbanja,
rekreacija poznata još iz 70-ih godina prošlog stoljeća, kada je i NASA provela istraživanje o dobrobiti vježbanja na mini trampolinu i rehabilitacijskoj ulozi tog rekvizita.

Osamdesetih godina ‘skakanje’ je postalo vrlo popularno i u SAD-u. Već tada su se isticale prednosti takvog vježbanja zbog stimulacije limfe i imunosnog sustava

te važnosti u rehabilitaciji nakon ozljeda jer elastičnost podloge apsorbira čak 85 posto šoka koje bi tijelo inače iskusilo.

Da trening nije nimalo lak, svjedoči činjenica da je moguće sagorjeti i do 405 kalorija u 30 minuta!

NASA-ina istraživanja pak pokazala su da je 68 posto učinkovitije od trčanja, koje ujedno i vrlo brzo našteti kukovima i koljenima ako nemamo pravilnu tehniku vježbanja.

Sat počinjete sa zagrijavanjem i laganim intezitetom skakanja kako bi kasnije intezitet povećavao. U sami trening  ukomponirana je lagana koreografija koju je naša Maja kroz korake iz”AEROBICA” prenjela na ovaj sat.

Trening nije nimalo lagan, stoga ga preporučamo vježbačima koji su u treningu.

Ne preporuča se srčanim bolesnicima.