KAKO KORISTITI  MALE UTEGE  I POMOĆI KLIJENTU DA IZGRADI MIŠIČNI TONUS?

Koristeći razne vrste manjih rekvizita, kao što su bučice, tonning balls, „pijesak“ za ruke i noge, kettlbells…

mogu treningu dati novi zabavan način, novi izazov i možemo ga primjenjivati na svim klijentima, bilo da su oni u vrhunskoj formi ili u procesu rehabilitacije…

Ovi rekviziti mogu biti od 0.5 kg, 0,75 ili 1 kg, stoga koji rekvizit je dobar za Vas ?

To se razlikuje ovisno u kojoj ste vrsti treninga.

Za REHABILITACIJU I STARIJE OSOBE – NAJBOLJE KORISTITI LAGANE BUČICE OD 0.5 KG ILI 0.75 KG KOJE SE VRLO LAKO MOGU UHVATITI U RUKU, BEZ OPASNOSTI DA ĆE SKLIZNUTI IZ RUKU

MLAĐI VJEŽBAČI – RADEĆI SA MLAĐIM UZRASTIMA ZAPRAVO IH UPOZNAJEMO SA SVIJETOM FITNESSA, STOGA BI ZA NJIH PREPORUČILA TAKOĐER BUČICE MANJE TEŽINE RADI NAJSIGURNIJEG HVATA I PRAVILNOG IZVOĐENJA.

VJEŽBAČI/CE KOJI ŽELE TONUS RAMENA I RUKU – TONNING BALLS, MOJ OSOBNO JAKO DRAG REKVIZIT KOJI MOŽE TEŽITI I DO 2KG. ODLIČAN ZA VJEŽBANJE BICEPSA, TRICEPSA I RAMENA.

ODLIČNO SJEDA U DLAN I NA TAJ NAČIN AKTIVIRA  MIŠIČE SAME ŠAKE I UČI KLIJENTA SVJESNOM DRŽANJU REKVIZITA U RUCI.

VJEŽBAČI KOJU ŽELE BOLJU KONDICIJU – I BOLJI VJEŽBAČI MOGU DOBITI BENEFIT KORISTEĆI MANJE UTEGE. OSIM ŠTO SE KORISTIMO STREPOVIMA KOD VEĆIH OPTEREĆENJA, BUČICE JE LAKŠE KORISTITI KOD BRŽIH I KONTROLIRANIH POKRETA.

U NAŠEM STUDIU MOŽETE VJEŽBATI SA TONNING BALLS, BUČICAMA KOJI IMAJU MANJA OPTEREĆENJA I TRENING NAM DAJE POTPUNO NOVU DIMENZIJU!