U trudnoći se tijelo mijenja, a mišići slabe, posebno mišići trbuha, zdjelice i leđa. Nakon poroda treba ojačati cijelo tijelo, vratiti ga u formu kako bi svakodnevne obaveze s bebom bile lakše i kako se ne bi došlo do ozlijede.

Lana Plahutar, dipl. kineziolog, osmislila je ovaj trening nakon svoje dvije trudnoće. Sa željom da i drugim mamama omogući vraćanje u formu dok provode vrijeme sa svojim  mališanima, u našem studiju preko 7 godina provodi Pilates program Mame i Bebe (Postnatal Pilates).

Trening se odvija u malim grupama (do ukupno 10 mama i beba), a traje  45 minuta. Namijenjen je mamama dok im njihove bebe (do navršenih 12 mjeseci) rade društvo ili kroz igru služe kao dodatno opterećenje. Vježbe su prilagođene postnatalnom razdoblju i na početku su lakšeg intenziteta. Kasnije se dodaju različiti rekviziti i pojačava zahtjevnost treninga kako bi osnažili mišiće i kralježnici dali dodatnu potporu.

Na trening je potrebno donijeti dekicu, čisti ručnik te sve što je potrebno za bebu (pelene, bočica, duda, igračke…)

Najčešće pitanje je “Kada početi vjezbati nakon trudnoće?”. Odgovor zapravo daje Vaš ginekolog – ako je sve u redu na pregledu 6 tjedana nakon poroda i Vi se dobro osjećate – slobodno nam se pridružite s Vašom bebom!

Dođite i probajte – prvi trening je besplatan, a druženje s drugim mamama i razmjena iskustava se neprocjenjivi!

Garantiramo da ćete se osjećati bolje i psihički i fizički!

 

_F8B0134 _F8B0097 _F8B0147